ВАЖНО СЪОБЩЕНИЕ

Twilight FanFiction Blog

Здравейте, скъпи наши читатели !

БЛОГА от блог във WordPress се премести на собствен ДОМЕЙН, чиито адрес е:

HTTP://TWIFUN-BG.COM

Блога беше създаден на 10 септември 2009 г. А реално“отвори врати“ за вас на 20 септември 2009 г.

До момента имаме 3090 публикации под които вие сте оставили 5137 коментара.

Авторите , които ни гласуваха доверие и пускат фиковете си тук са над 35

А общите разглеждания на блога са над 500 000 .

Надяваме се новото ни местенце да ви хареса и да продължавате да ни подкрепяте както винаги досега!

TWIFUN@ABV.BG


ОЧАКВАМЕ ВИ !

Тeam TwiFun

9 коментара

  1. Saita e napraven mnogo dobre, haresva mi, no mnoooogo bavno zarejda. No moje i problema da e samo pri men de.

    • Skype womanitka
      да видим къде е проблема

    • i na men takka , stra6no bavno zarejda i mnogo se draznq , za6toto misleh 4e e ot t1piq mi net , no se okaza 4e ne e ! za6to taka se poluc4awa a i dnes cql den samiq sait ne mi izliza ?

  2. Уоманитка, оправи моля те всички активни връзки (линкове) да са с малки букви. Също така и мейл адресите, щом ще ги даваш в чиста форма

  3. Бони,само на мен ли в средата на ФФ ми излизат реклами от гугал?Това е супер гадно,в мен ли е проблема?

    • И на мен така ми излизат, супер гадно е 😦 Защо ?

  4. hora saita iz4ezna nekade ne go namiram ve4e

  5. tuka si e site iahse profilaktika iztrii probwai pak iztrii cookies i historyto na explorera i probwai pak 🙂

  6. ili me nameri skypa Womanitka


Comments RSS

Вашият коментар